Followers

About Us

The Inductance

Tuesday, March 29, 2011

HARI INI, SEMALAM DAN KEMAREN DULU

HUJAN
adakah ini satu rahmat atau sebaliknya?


it's raining heavily since the last Sunday..


stop mumbling about rain..

SUNDAY
Let me story about the last Sunday
KAMI BLOGGER UTAGHA
at Tanjung Asam, Pulau Pinang.
memang best~!
hujan menambahkan ke-best-an kami semua.
SERIUS BEST~!
sebab kalau saja2 tadaknya nak pi dok tepi pantai hujan2 ni..
**sori la kami tadak gambaq nak di-displaykan sebab kami terkejut jumpa D5000 dengan D90 harituh..memang C901 tu x wak kluaq la aritu..**
sob3.. sapa nak bagi D3100 kat munet?

MONDAY
ku sangkakan cuaca hensem sampai ke petang, rupanya hujan beserta ribut di petnag hari.
sedih tengok rumah Tok Ek tu ranap terus
dah la rumah PPRT
habeh runtuh.. bata2 pon habeh runtuh.
Ujian kepada keluarga depa..
maybe Allah nak tunjuk kat orang kampung S4K..
selalu tengok jadi kat tempat orang ja..
for more detail sila kelik SINI
innalillah..

TODAY
sekarang dak pukul 3.57pm
langit dah penat menangis dari pagi tadi..
hehe, tadi ingat bulih la drive KCViva mai qeja atas alasan hujan..
tengok2 tok dengan wan kata 
'siap lekaih, tok pi hantaq'
huwaaa.. tapi munet la jugak yg drive tala mai..

That's all for this time, 
lagi sejam nak pukul lima.. 
balik2.. tapi kena tunggu abah mai amek plak..
satgi nak ajak abah pi CP lah..
nak beli sweater cantek sebab duit lebih pi gatherong aritu banyak lagi..

ocean of lurve,
MUNET

No comments: