Followers

About Us

Sunday, July 4, 2010

cerita 0252hour

//Local Declarations Part I
-----sedeh?
saya minat bola,
tapi x reti main...

------kecewa?
saya minat bola,
dan sangat terer...

-----pulun?
saya minat bola,
suka tengok bola,
and suka komen sana sini pasai bola..
tapi saya x reti pon nak main bola..
mulut ja lebih, kaki... bangku jugak..

so, which one were you??
hahahah....
munet tengok bola.. bila munet rasa nak tengok!
munet pandai main, tapi x penah ada pluang nak men..[really]
munet tengok.. tapi x paham..
diam jer, tapi doesn't mean i'm the loser kayh!
bila offside pown munet tataw sbb pa..


tadi, semua orang bising Argentina kalah... munet pown nak bising gak ah...
semua taw Argentina kalah... tapi kalah dgn apa munet xtaw..
sorry^_^
munet sokong Hijau Kuning, bukan Brazil!
munet knal Badrol, tpi tataw sapa tuh Lampard..
tipikal sangatkan munet??

 //Local Declarations Part II
lewat malam tadi jalan2 skitar CFS setelah dpt nasi lemak free..
tenkiu Kak Oni...
kemudian dikezutkan dengan penemuan sepasang kekasih ngah wat d8 di tapak peristiwa [ANNEX] sambil ditemani orang yang ke3... o00owh tidakkah kau sedar tapak tersebut pnya sejarahnya yang tersendiri???  apa kau mahu ulang kembali tragedi qesah chenta tersebut???
dalam hati nih membuak2 rasa bersalah..
bersalah kerna x menjalankan tanggungjawab..
bukannya kau x belajar BTQ munet oii..
Man as a vicegerence of Allah...
mananya amar ma'ruf nahi mungkar??
knapa dalam byak2 method, yang paling lemah jugak kau amal munet oii??


kau tengok tuh munet!



[berpesan2lah kamu sesama kamu]
       [aku x mampu]
                [aku lemah]
                         [aku hanya mampu melihat]
                   [dan berazam agar x mnjadi seperti itu]
        [wanita yang baik
untuk lelaki yang baik]

".... torn apart inside....."
    
                       "luahkan walau pada konkrit x bernyawa"

"......Ya Allah, andai tiada cinta dari Adam untukku, aku bersykur atas cinta dari ibubapaku, saudaraku serta cinta teragung dariMu....."

 




 

No comments: