Followers

About Us

Friday, January 15, 2010

::she is just so nice to me::


this is my grandma

T.O.K

sangat baik dan supportive
whats more I can said about her??

Juz hoping that I'm giving a change to succeed in my study
sebab tok nak sgt tgok Munie berjaya

sebab tu lar tok x kesah sgt berkorban mcm2 utk munie

tok, tenx 4 everything
tenx for the computer you give for the UPSR
tenx for your uncounted money
tenx for this laptop
tenx for the house
mmmuuuuuaaaaahhhhhh
I love you so, so much tok..

tok,
cek taw cek byk wat salah kat tok
x dengar cakap tok
selalu brebut channel dgn tok
selalu mintak topap
selalu bodek... hehehe

actually, my tok is da bez tok!!!

tok pernah sembunyi seluar jeans munie
puas munie cari
tok, maaf
M.A.AF

p/s : akulah satu2nya cucu perempuan tok sehingga lar tahun 2008...

No comments: