Followers

About Us

The Inductance

Tuesday, July 5, 2011

Gelagat si kecil makan durian

Assalamualaikum semua...
Salam Sejahtera

Malam ni dekat stor penoh dengan DURIAN
So, kepada sesapa yang nak sangat tu bulih la datang curi malam ni.
okey-okey saya merapu.
Sebenarnya agak sedih la sebab tadapat ikot mak ngan abah naik dusun Pak Njang kat Jitra nun petang tadi.. 
Dari apa yang mak dok cerita memang la memenatkan..
pastu mak dok kata, naseb bek la cek tak pi jugak.. kalau tidak pakai buka posa la tadi..
Dusun tu tinggi melayup,  
Mak kata ada la tinggi ni.. sambil dok buat tangan dia condong 90degree..
Fuh! Kalau pi memang qeja tangkap gambaq ja lah Munet oii..
Mak, esok kita pi lain na!!





Penat gelak layan mat takem ni makan deyan..
Makan macam orang besaq dah.. hahahahahahaah

p/s : Baru teringat lama x buat post yang relate dengan hidup seharian. 

Tenx for reading,
Munet

1 comment:

yamilalala said...

ahaaha...inila nameenyer anak malaysia sejati.MAKAN DURIAN.