Followers

About Us

Friday, January 29, 2010

I WISH THAT I'M STRONG ENOUGH!


Salam kerinduan buat mak, abah, abang n adek serta semua familiku  kat kampung..
Salam ukhwah buat sahabat2ku yg jaoh di mata tapi dekat di hati...

~i really wish to  be there~
~to be pampered with the person that i love most~

hati ini sangat merindui mereka
namun apakan daya
diri ini hanya mampu memendam rasa pilu
huhuhuhuhuh
home sick is not a matter lar!!

do they miss me??
from now on,
me Munieroh bt Osman
the girl that you know
who was so weak
the one that keep crying
the one that have no goal
the one that don't stand for her right
the one who's pranked her frenz a lot
the one that addicted to FB


is trying to study smart
to ignore all the obstacles
in order to achieve her goal!!!
aja..aja.. fighting!!
...man jada wa jada...

last but not least,
mak, abah... doakan kejayaan cek na ^_*


 
Tuhanku, 
pimpinlah aku bersama orang yang telah Engkau pimpin.
 Dan afiatkanlah aku bersama orang yang telah Engkau beri.
Dan peliharalah aku seperti orang yang telah Engkau pelihara.
Dan anugerahilah aku seperti orang yang telah Engkau anugerahi.
Dan lindungilah aku dari perkara yang telah Engkau qadhakkan.
Kerana Engkau yang menghukum bukan Engkau yang dihukum. 
Tidaklah hina orang yang telah Engkau muliakan. 
Tidaklah mulia orang yang telah Engkau hinakan.
Amat berkat Engkau hai Tuhan kami dan maha tinggi Engkau. 
Maka bagiMu pujian atas apa yang telah Engkau hukumkan. 
Ampunilah aku dan maafkanlah aku.
Dan Allah limpahkanlah rahmat dan sejahtera kepada junjungan Nabi Muhammad yang ummiy dan keluarganya serta sahabatnya.


p/s : saya nak balik!

 


No comments: