Followers

About Us

Tuesday, January 11, 2011

A L H A M D U L I L L A H

Di subuh yang gajah
Aku terkejut apabila mendengar orang menjerit2
Ya Allah
Apakah dugaan kali ini?
Sekejap menangis
Sekejap menjerit kemarahan

Sahabat,
maafkan aku kerana aku tak pernah mencuba untuk mendalami perasaan kalian.
Maafkan aku kerana aku selalu membuat muka innocent tahap lapan ini..
Sesungguhnya, aku sangat2 x tahu macam mana nak react tatkala kalian menghadapi masalah..
Sesungguhnya, aku tersangat2 clueless untuk memberi sebaris ayat...
Kerana aku takut andai sebutir kata dari mulutku bisa mengoyak hati dan perasaan kalian..

In a nut shell, saya sangat tak pandai bila masok bab hard feeling and heart feeling nih..
buleh kata FAIL terus la..
tapi sungguh hairanik sebab ramai jugak yang bila feras menonggeng dok mai cari munet dok cerita masalah depa espeselli kaum Adam...
I'm not a good listener at all!!
but i'm good in messaging
kui..kui..
trabelmakers me!
wat perabeh kredit ja..

Last but not least,
thanks Allah for the result!



p/s : lepas nih kena setadi dengan konsisten... Go Munet!


No comments: