Followers

About Us

The Inductance

Friday, December 31, 2010

short cut?

Nama saya Munieroh binti Osman. Saya berumur 19 tahun. Ya 19 tahun.. lagi 23 jam akan menjadi 20 tahun. Saya tak suka la 20.. nanti kena kawen.. maaf saya gedik sikit.. Sebenarnya, saya nak sangat-sangat pegang DSLR, tapi saya x mampu.. xpalah, saya dah dapat SE C901.. orang kata tak semua yang orang ada kita pon kena ada.. INGAT tu! Sebenarnya, saya nak LC 135 tapi saya dapat Suzuki Shogun 125 saja.. Sebenarnya, saya nak Suzuki Swift tapi saya dapat ViVA elita saja.. Apa la saya ni kan?? x penah nak bersykur..


p/s : Macam karangan darjah 4 tak??

1 comment:

iszieylyanziy said...

bersyukur lah dengan apa yang ade,,chill