Followers

About Us

Tuesday, October 19, 2010

NUR FARAH HANIS BT PAKHRUDDIN

i wrote this specially dedicated to 
F A R A H
H A N I S
P U R A H
C I K  T E
M C  F U R A S S
M A K N G A
haish banyak la pulak nama dia..







i know you might got mad at me posting all this..
but..
this is my own way to show my gratitude towards you

farah,
sori kalau slalu wat farah marah..
sori sebab slalu wat semak atas katil farah
mesti farah penat kan?
dah siap kemas katil cantek2 but then munie tidoq pulak..
mesti farah penat ajar munie math, physics, chem tapi munie still x paham..
munie slalu perabeh kedit farah..
farah.. sorry 
sorry sebab munie dah kacau hidup farah selama 1tahun n setengah nih..
M A A F


tulus ikhlas dari saya


p/s : ore klate mmg comey2 kn??

2 comments:

Anonymous said...

aku stuju! meme comey pong! hhaaha

munet said...

hahaha...
tengok ah rum8 sper..