Followers

About Us

The Inductance

Friday, October 8, 2010

AWARD!! AWARD!!

Salam Ideologi


Dah lama rasanya tak dapat benda alah awardd nih... tup..tup.. hari ni dapat AWARD dari sahabat lama. Lamalah tuh, dah dekat seminggu dah munet kenai Jambz nih.. x gitu En Jambz?? 


Dengan itu beta amat berbesar hati untuk mengucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada En Jambz yang juga merupakan pemilik belog http://akimneutral.blogspot.com/  . Esok lusa hang senang2 bagi la lagi noh kat Munet.. hak3...



ni la awardnya..
dapat kasut!
lepas ni lagi jauh la munet berjalan dalam dunia blogging!
tapikan... award ni bukan dapat senang2 macam tu ja, kena interbiu la pulak!
jom terjah!

Apa yang bermain di fikiran you all sekarang?
1)  Tengah serabut dok pikiaQ pasai reunion PLKN esok! nak pakai baju apa eh??
2)  Bila la nak abah nak harap cek bawak qeta nih??
3) Siapakah pencuri di kampungku nih??
4) Agak2 kalo mintak duit kat tok sbb nak beli DSLR dapat x eh?
5) Sapa la nak rindu munet nih??
6) Memang tadak limit ker soklan nih??

Apakah nama samaran you all?
1)  Munet... comel tak nama samaran i?? hak3..

Sekolah
1) Sekolah Kebangsaan Alor Janggus [1998-2003]
2) Sekolah Menengah Kebangsaan Alor Janggus [2004-2007]
3) MRSM Beseri [eh, ni xde word sekolah la plak]  [2007-2008]

Berikan 3 orang yang you all sayangs.
1) Our Creator
2) Family
3) Husband to be.. erk~~

Panggilan nama untuk Si dia.
    Ya habibi ya maulana... abang hensem? abang kacak? eeeee.. tak terpikir lagi la.. haish!

Hadiah yang you all impikan daripada seorang yang istimewa.

         MiniC?? eh tu dah macam pisau cukur.. erm, x penah pikiaq la!

    Blog mana yang you all suka visit.

    Tag kan kepada 10 blogger yang you all nak.
    1)  Zama
    2)  Daos
    3) Cik Misty
    4) Acit
    5) Naqib
    6) lalala
    7) lulululu
    8) lililili
    9) lololololo
    10) disebabkan munet terlalu la baek hati, so.. amek la sapa2 yang nak!!

    D O N E !

    No comments: