Followers

About Us

The Inductance

Monday, May 17, 2010

Ah Moy sent over reward to munet.. toce..toce..

tanpa kusedari
diri ini dihargai
terima kaseh Ah Moy ensem sebab bagi munet award
Nice Blogger Award lagik..
munet sangat terharu sampai tergaru2 dah nih..
sayang Ah Moy kuat2..
(nak lagik award!! anyone??)

ha! amek hang, munet tempek award nih kat sini guna gam cap gajah

da dpt award cam besa ah, kna bagi ucapan spatah dua kata...
(sambil tangan knn munet erat menggenggam dan menjulang tinggi trofi keawardan nih)
Ah Moy, hati kamu sangat baek+puteh berseri.. Guna Breeze or Dynamo? or syampu cap bawang?? semoga Allah memberkati Ah Moy.. dan juga semoga Ah Moy... blanja munet mekdonel..=]




tak ckop ngan award yg chumel niyh, munet kna interbiu plak dah..
jom tengok sesi temutamu ramahtamah munet
1. Ape yang bermain di fikiran korang sekarang
    bila nak tidoq nih?
2. Apakah nama samaran u allz?
    munie, munet, adek, kakak, mone
3.Berikan 3 orang yang u allz sayang.  
    abah, mak, frenz 4 the rest of ma life!
4. Panggilan untuk si dia.
    abah.. sbb mmg abah la..
5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa.
    something yg last longer
6. Blog mana yang korang suke visit.
7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger korang
    munet send tag kat shoutmix ampa smua taw(sng ckit)... sapa dapat kena wat!  

p/s: in a nutshell, ikhlaskan hati dalam semua perkara =]
       actually, smlm lgik munet wat mnda nih, but suddenly lost connection.. =(

2 comments:

Mia Liana said...

munet... lambat skit lah buat...mia baru je siap buat 3 tag... esok lusa mia buat lah, ok?

munet said...

ok..ok.. asalakn wat... munet ok2 jerk..