Followers

About Us

Sunday, November 15, 2009

++look into your heart++



aku,
aku adalah aku,
aku tidak boleh menjadi dia
kerana
dia yg cukup sempurna

aku,
aku adalah aku,
aku tidak boleh menjadi kamu,
kerana
kamu yang cukup bahagia

aku,
aku adalah aku,
aku yang sentiasa kesunyian
aku yang sentiasa kesepian
aku yang sentiasa keseorangan
aku yang sentiasa memikirkan tentang kamu
aku yang terbeban dengan bebanan

so,
aku berdoa
semoga suatu hari nanti
aku dapat menjadi
AKU, DIA DAN KAMU


+__+
you may be dissapointed if you fail,
but you are doomed if you don't try,

so people lets vote for the notion of  Imam al-Ghazali :
                     ^^bukalah matamu & renunglah wajah gurumu
                          ^^bukalah telingamu & lihatlah apa yang dikatakan oleh gurumu
                               ^^tutup mulutmu rapat2 kecuali jika ingin bertanya dan menjawab
                                    ^^menjawab soalan guru adalah wajib

=D




No comments: